4
Giveaway from Moscow by Miszlullaby


Bertemu kembali. Dah lama blog ni tak berupdate.....rasa rindu pulak. Balik dari cuti-cuti, lappy pulak buat hal.....masaalah betul.  Nasib baik laa bila hantar kedai,  toke tu kata tak teruk mana dan yang penting segala data masih selamat.....kalau tidak menangis tak berlagu laa cek.

Pagi tadi buka email, tengok ada pesanan penting daripada kak Wattie. Kita pun pergilah sana lenggang kangkung. Waduh, kena tag rupanya. Sebelum ni dah lama nampak giveaway tu duk berlegar-legar rumah teman-teman. Tak sangka pula SSK akan dapat juga. Terima kasih kak Wattie atas ingatan kak pada SSK.
Giveaway ni dianjurkan oleh Miszlullaby atau boleh jenguk SINI  Sebelum ni tak kenal pun ML.....inilah kali pertama.....bertambahlah seorang lagi teman blogger. ML buat style cabutan bertuah. Jadi jika anda ingin tahu apakah hadiah best dari Moscow tu.....jom lah join.....mana tau tuah ayam nampak di kaki, tuah kita siapa tau kan.....jom.....

Kalau ikutkan ramai SSK nak tag ni.....tapi syaratnya cuma tag 5 orang rakan blogger. 


Diharapkan senarai nama yang dicalonkan di atas sudi menerima dan memanjangkan pula giveaway ini ya.....





4 sweet comments:

Wattie said...

Assalamualaikum Iza,
Terimakasih sudi angkut GA tu dari dapur akak, semuga bertambah2 la lagi silatulrahim kita sesama insan

Wanieyra said...

Terima kasih....ira angkut ye

Iza Akma said...

Wattie,
w'kmslm kak..sama2..sy juga berterima kasih pada kak wattie atas pemberian GA tu..insyaAllah..

Iza Akma said...

Wanieyra,
sama2 ira..terima kasih sudi amik