1
Award dari Nur Niezza


Award ni datangnya dari teman blogger Nieza yang dok nun jauh di perantauan sana, Finland. Terima kasih pada nieza yang sudi memberi saya award yang cool ni...bak kata pepatah, kecil tapak tangan nyiru saya tadahkan. Award ni dah lama tersimpan baru hari ni nak digantung. Actually siap datang berpakej dengan tag sekali. Nak angkut dua-dua bawa balik malaysia tak muat lah nak isi dalam luggage...mana lagi nak isi dengan barang-barang shopping...jadi saya pilih award je...itu pun dah terlebih muatan...boleh kan, nieza...Apa pun terima kasih daun keladi...




1 sweet comments:

Nieza said...

wah dh gantung pun...terima kasih yer sudi ambik award yg jauh ni..emm..nk panggil akak ke? x tau sapa yg lbh tua..saya lahir thn 79.